poniedziałek, 18 marca 2013

Gotowanie kreatywne (babeczki)

Moim głównym kulinarnym "problemem" jest nieumiejętność przygotowania czegokolwiek według przepisu. Nawet jeśli chodzi o tak banalną rzecz jaką są... babeczki z proszku :)
Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie przekombinowała albo nie zmieniła...

Tak było i tym razem. Zwykłe babeczki są przecież nudne [mimo, że nadziane budyniem].

W moim dzisiejszym eksperymencie udział wzięli:
  • babeczki waniliowe - 1 opakowanie
  • babeczki czekoladowe - 1 opakowanie
  • mleko, olej i jajka w ilościach zalecanych przez producenta ;)
  • gościnnie: cynamon i imbir
Klasycznie wystarczy połączyć proszek ciastowy z resztą składników i najzwyczajniej w świecie upiec. A żeby było ciekawiej można pomieszać ciasto waniliowe z czekoladowym dodać do tego łyżeczkę cynamonu i imbiru [lub innych równie dobrych rzeczy]. Potem już można posłuchać producenta babeczek i robić to co zalecił.

Ogólnie eksperyment zakończył się sukcesem :) Babeczki wyszły lekko czekoladowe [czyli idealne bo czekoladowo-czekoladowe jakoś do mnie nie przemawiają] i tak ładnie pachną cynamonem...


PeeS. Nie do końca wymierzyłam ilość ciasta na drugą blaszkę i właśnie z drugiej porcji spod ciasta "wykipiał" budyń... Ale i tak wyglądają genialnie

2 komentarze:

  1. o, jak ja dobrze znam ów główny problem... zdaje się, że mam dokładnie taki sam :) Ale wiesz, chyba gdyby nie ten "defekt", gotowanie nie sprawiałoby mi tyle radości ;) A babeczki... mmmm... marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się uchowają do środy to się podzielę :D

      Usuń