poniedziałek, 4 marca 2013

Dieta 3D Chili - Tydzień pierwszy

Podsumowując pierwszy tydzień:

Waga pokazuje o 1,5 kg mniej. I to w sumie bez większego wysiłku więc fajnie.
Tylko mam jedno baaaaardzo duże "ale" do tej diety. Porcje są zdecydowanie za duże. Mimo zmniejszania ich średnio o 1/3 praktycznie cały czas czuję się przejedzona.

Część przepisów wcale mnie nie zaskoczyła, bo koktajle owocowe czy szpinak goszczą w mojej kuchni na co dzień, ale oczywiście nie obyło się bez hitów i kitów tygodnia...

Moje hity z tego tygodnia:
  • pomarańcza z cynamonem - nie wiedziałam, że to połączenie jest aż tak idealne
  • kuskus z papryczkami chili - jakoś wcześniej nie próbowałam kuskusu i tu bardzo miłe zaskoczenie
Kit tygodnia:
  • omlet z otrębami - nie wiem kto nazwał to coś omletem...

Plan na teraz: w związku z tym, że jedzenia jest dla mnie zdecydowanie za dużo, chyba nie mam zamiaru tak do końca przestrzegać diety. Wstępnie przerabiam przepisy po mojemu wybierając ciekawsze moim zdaniem propozycje i starając się zachowywać równowagę między przyprawami.

Co z tego wyjdzie?
Okaże się za tydzień.

2 komentarze:

  1. To ja Emilka. Oliwia pamiętaj najlepsza dieta, to taka na której jesteś a nie zdajesz sobie z tego sprawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, pamiętam :) ale skoro już tą wygrałam, to warto było spróbować :D i jest smacznie, tylko czuję się jak bym wręcz za dużo jadła... dlatego mam zamiar jej tak ściśle nie przestrzegać, a jeść trochę zdrowiej niż do tej pory :D

      Usuń