poniedziałek, 23 września 2013

Jajka zapiekane w bułkach

Kilka dni temu dobrałam się do mojej teczki z miksem przepisów z gazet i moją uwagę przykuły jajka zapiekane w bułkach.
Na zdjęciu dołączonym do przepisu wyglądały na bardzo apetyczne i postanowiłam spróbować.

Co prawda moje nie są aż tak piękne, ale nadrabiają smakiem. I następnym razem na pewno wyjdą ładniejsze.




Składniki (na 6 porcji):

  • 6 kajzerek
  • 6 plastrów sera
  • 6 plastrów szynki
  • 6 jajek
  • majonez
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Z bułek odciąć wierch i wydrążyć tak, aby powstały miseczki.
Środki bułek posmarować cienką warstwą majonezy, a następnie wyłożyć serem i szynką.
Na wierzch wybić jajko, posypujemy solą i pieprzem.
Piec w temperaturze 200 stopni przez 15-20 minut (w zależności od wielkości jajka).

I należy uważać żeby jajko nie było zbyt duże i nie wypłynęło z bułki.


Smacznego

1 komentarz: